logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۰۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

کابینه جدید دولت باید پاسخگوی خواسته های مردم باشد/تعامل با سایر قوا در کابینه جدید ضروری است

کابینه-جدید-دولت-باید-پاسخگوی-خواسته-های-مردم-باشد-تعامل-با-سایر-قوا-در-کابینه-جدید-ضروری-است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ترکیب هئیت دولت باید به خواسته های مردم جامه عمل بپوشاند.

احمد بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; ، اظهار داشت:مردم با حضور در انتخابات به ویژگی های دولت جدید رای دادند.

وی با بیان اینکه در زمان انتخابات مردم خواسته های خود را از رئیس جمهور بیان کردند،تصریح کرد:مردم در واقع به شعارها و وعده و وعیدهای رئیس جمهور رای دادند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعضای کابینه جدید دولت علاوه بر اعتقاد به نظام،پایبندی به کشور و رهبری باید دارای تفکر عقلانیت و منطق باشند، افزود: مردم در این انتخابات به فرد رای نداده و به تفکر ارائه شده رای داده اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از 60 درصد از جامعه به این تفکر رای دادند،گفت:ترکیب هئیت دولت باید به خواسته های مردم جامه عمل بپوشاند.

بیگدلی با بیان اینکه رئیس جمهور می داند مردم چه خواسته هایی دارند و بر اساس کدام شعار و وعده و وعیدها به وی رای داده اند،خاطرنشان کرد:باید اعضای جدید کابینه تخصص داشته و توانمند باشند.

وی افزود: تعامل با سایر ارگان ها نیز باید از ویژگی های کابینه جدید بوده و افرادی متخصص در آن حضور داشته باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برضرورت همکاری کابینه جدید با قوه مقننه تاکید کرد و گفت: دولت باید در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری حرکت کند.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر